Monday, June 22, 2009

bila aku pergi menjauh dari mu ; aku membawa memori bersama
membawa segala cinta yang telah kau beri ; setiap saat kita lalui bersama

perlukan aku menghilangkan diriku untuk mu
tak dapat aku menerima hakikat dan melihat engkau bersamamnya
ingin aku hilangkan rindu dan cinta di hatiku
ingin aku jadi sempurna untukmu

ingatlah aku untuk selama - lamana
jangan biar dirimu melupakan diriku
ingatlah aku sebagai orang yang mencintai dirimu ;
sebagai orang yang sanggup melakukan segala untukmu;

aku ingin dirimu mejalani setiap langkah di hidupku
maafkan aku untuk segala nya
tanpamu hidupku tak sempurna ; rasa kehilangan sesuatu

aku ingin dirimu mengerti betapa derita hidupku tanpa dirimu



tak akan ada orang yang boleh menggantikan tempat dirimu dalam hatiku




<3










-cintaku untuk dirimu sahaja-



No comments:

Post a Comment